vrijdag 5 augustus 2011

Diagnose: Kanker

Kortgeleden ben ik naar de huisarts geweest vanwege een zwelling in de hals, een opgezette klier zeg maar...

2 maanden verder ben ik geopereerd, is de zwelling verwijderd nadat de diagnose vastgesteld is: Adenoid Cysteus Carcinoom.
Een hele mond vol....


Helaas is deze vorm van kanker zeldzaam, en heeft de eigenschap te verspreiden via zenuwbanen....
Dat is bij mij het geval, operatief is niet alles verwijderd, waardoor Radiotherapie in combinatie met Chemotherapie noodzaak is....
Deze "kuur" gaat 29 augustus van start......

Ik ben zoekende naar een manier om het eea "van me af te schrijven", en tegelijk geinteresseerden op de hoogte te houden....

Wellicht dat het bijhouden van een Blog mij voldoening geeft.....

Tot later?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!

Groet,
Martin Dhamarco