dinsdag 9 augustus 2011

Diagnose: Kanker - wondvocht

Sinds vrijdag jl, is er op de plaats waar de wonddrain heeft gezeten, een duidelijke verdikking te zien.
Het lijkt mij duidelijk dat dit tekenen van een beginnende onderhuidse onsteking is.

Na een belletje met het zkh wordt mij aangegeven dat ik het zeker in de gaten moet houden, maar zolang er geen koorts is, hoef ik mij geen zorgen te maken.

Vanmorgen zie ik dat er een wittig bultje op de verdikking is verschenen, wat lijkt op een puist die op knappen staat. In de middag voel ik dan ook dat er iets langs mijn hals loopt..... het is inderdaad open geknapt...

Ik heb er verder geen last van, dus voorlopig laat ik het hierbij.
De 19e is de eerst aankomende datum dat ik weer een afspraak in het zkh heb staan, als het even kan, wil ik me voor die tijd niet laten zien daar! :)

Later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!

Groet,
Martin Dhamarco