dinsdag 9 augustus 2011

Diagnose: Kanker - slapen

Slapen....

Normaal zo iets gewoons.....
Sinds mij verteld is "dat men het niet vertrouwd", nav de echo, kan ik je vertellen dat deze mededeling mijn wereld op zijn kop heeft gezet.

Ik heb grotendeels alles tegen, ik rook als een ketter, mag graag regelmatig een biertje nuttigen, "K"omt voor in de familie....
4 nachtjes verder is de eerste mogelijkheid om de zwelling in mijn hals verder te onderzoeken, er wordt een punctie uitgevoerd. Dit onplezierig gebeuren geeft een week later de uitslag: U heeft kanker....


De afwachting van dit negatieve bericht geeft slapeloze nachten, maar de wetenschap dat er kwaadaardige cellen zijn gevonden, geeft weer nieuw voer tot nadenken... bij voorkeur 's nachts wanneer je dit juist niet wilt.

Inmiddels ruim 2 maanden en een operatie verder, met de wetenschap dat er nog een zware periode van Radiotherapie in cobinatie met Chemo aan zit te komen... slapen?

Slapen doe ik nog steeds slecht, dit geeft helaas een negatieve bijwerking, namelijk het geloof en vertrouwen op een goede afloop. Dit mag eigenlijk niet hardop gezegd worden, maar gedachten zijn nu eenmaal moeilijk [niet] te sturen....

Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!

Groet,
Martin Dhamarco