donderdag 15 september 2011

Diagnose: Kanker - RadPlat prt 09

What if.....?

Oftewel in het Nederlands: Wat als...?
De "Wat als" vraag blijft door mijn hoofd spoken.... wat als?

Ik ben bijna op de helft van mijn RadPlat behandeling, as maandag 19 september start de 2e Chemo behandeling....
Wat als...?

Hoe positief je ook bent in een gevecht tegen kanker, de "wat als" vraag kun je, en mag je zeker niet negeren.
Er is geen arts die mij nu kan vertellen, dat de behandeling positief uit zal vallen voor mij. Dat negatieve uitganspunt is dus best wel een taboe.
Maar het is wel een uitgangspunt waar rekening mee gehouden moet worden...
Dat is geen doem-denken, nee, dat is realistisch denken.

Er zijn ontelbare zaken te bedenken, waar je in goede gezondheid niet aan denkt, of wilt denken.
Ook bij mij is dat het geval.... waarom zou je denken over "wat als ik er niet meer ben.."
Hoe verder ik vorder met de behandeling, hoe vaker de vraag er insluipt....
Ik ben nog steeds positief, beslist!
maar het zijn gedachten die je niet in de hand hebt....

Wat als we nu wachten totdat de gehele behandeling en de uitslag achter de rug is?
... dan zou het te laat kunnen zijn... niemand die het weet...
Wat als je bepaalde zaken wilt regelen, doen, zeggen..... etc etc...
Moet ik nog zaken regelen, wat wil ik zeker nog doen, wat, hoe, waar, wanneer, waarom, pffttttt....

Gelukkig heb ik nog steeds dromen......
Als je wilt helpen een droom uit te laten komen, zorg er dan voor dat zoveel mogelijk mensen mijn Album "The 'Ol American Way" downloaden.



Dit kan per nummer, maar uiteraard ook ineens.
Stuur dit bericht, of de volgende link:  http://www.martindhamarco.nl/payables  naar iedereen die je kent
Op betreffende pagina is ook een mogelijkheid om te doneren, je bent geheel vrij om hier gebruik van te maken!

Ik doneer hierbij alvast een vriendelijke groet!
LaterZz!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!

Groet,
Martin Dhamarco