donderdag 25 augustus 2011

Diagnose: Kanker - Chemo Kasper & Radio Robbie

Er wordt nog geregeld gevraagd hoe de behandeling met Chemotherapie en Radiotherapie eruit gaat zien
Om dit visueel duidelijk aan te geven, wil ik je eerst voorstellen aan: Radio Robbie en aan Chemo Kasper

Radio Robbie en Chemo Kasper zullen worden ingeschakeld om mij te helpen weer beter te worden.
Van deze beide helden heb ik een boekje besteld, waarin mijn zoon Dhariël terug kan lezen hoe het eea werkt. van Chemo Casper is er al wel een zeer handig en leuke website, deze is [klik] hier te vinden. Radio Robbie wordt in het boekje "Radio Robbie en zijn strijd tegen de slechte kankercellen" neergezet als een Superman-achtig mannetje, die de slechte cellen te lijf gaat met een hamer [zie image]


Nu de aanvang van de behandeling voor de deur staat [29 aug] zal ik de kalender die ik aan Dhariël heb meegegeven, en waarop hij momenteel de dagen aankruist, en straks dus precies weet welke behandeling ik krijg op die betreffende dag, met je delen.

Indien er nog vragen zijn over de behandeling, schroom niet, laat gerust een berichtje achter, ik zal deze zsm beantwoorden.

Klik op onderstaande links om betreffend document te openen.

Na de laatste behandeling [14 okt] zal er na 6 tot 8 weken een MRI gemaakt gaan worden, die hopelijk aan kan tonen, dat de behandeling voldoende is geweest om mij "schoon" te verklaren!

LaterZz!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!

Groet,
Martin Dhamarco