zondag 28 augustus 2011

Diagnose: Kanker - fasten your seatbells...

Fasten your seatbells....

Dit wordt je medegedeeld als de aankomst of het vertrek ingezet gaat worden.....
Ik heb die veiligheidsgordels al een poosje niet meer afgehad... wat een rollercoaster is het waar ik in beland ben!

Vrijdag heb ik de laatste afspraken in het ziekenhuis gehad, voordat de eerste RadPlat behandeling plaats gaat vinden. Vandaag om 18:00 uur zal ik met de taxi richting Amsterdam vertrekken, om 20:00 uur start het voorspoelen van de nieren.....

Dit weekend is het weekend dat Dhariël bij ons is. Buiten het feit dat dit een zeer welkome afleiding geeft, is Dhariël voor mij het meest dierbare motief om al het aankomende leed te ondergaan. Natuurlijk heb ik naast Dhariël ook Coby, mijn ouders, mijn broer en zijn gezin, en vele familieleden, vrienden en bekenden die mij de extra boost geven om met optimistische tegenzin aan de behandeling te beginnen.

Maar je kind, je eigen vlees en bloed..... enfin, moet ik meer vertellen?
wat denk je bij het volgende?
Dhariël heeft een kadootje voor me meegebracht, voor als ik in het ziekenhuis lig....




Lief he! Maar wat dacht je van de tekst achter op de kaart..... Slik!


Zakdoekje.... ? [klik om te vergroten]

Zoals ik eerder aangegeven heb, zal ik deze Blog gebruiken om updates te verzenden over het verloop van de behandeling, en wellicht dat ik af en toe afdwaal of heel kort verwoord hoe ik me op dat moment voel.... bij voorbaat alvast excuses indien het taalgebruik niet helemaal overeenkomt zoals men van mij gewend is...

Ik hoop dat mijn berichten veel gelezen worden, en dat ze voor mensen die geen kanker hebben een goede voorstelling geven wat een impact de ziekte geeft.
Voor mensen die zelf met de ziekte te maken hebben, of hebben gehad, zal er naar mijn idee best veel herkenbaars in gevonden worden.

Voor eenieder wil ik duidelijk naar voren brengen, dat er onddanks het "dodelijke karakter", wat kanker nu eenmaal met zich meedraagt, ik als doel stel dat ik een "come-back" optreden ga geven, Coby nog minimaal 30 jaar tot last ben en dat ik Dhariël zie groeien tot een geweldig mens, met een rijk karakter!

LaterZz!

Voor de laatste updates, volg mij via deze Blog: Martin Dhamarco - Diagnose: Kanker

2 opmerkingen:

  1. En ik ga er helemaal van uit dat je streets of londen van guus voor me zal zingen over een half jaartje ofzo. X barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey mop,

    voor jou zal ik speciaal "Op Straat" zingen...
    beloofd!

    Liefs
    Martin

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter!

Groet,
Martin Dhamarco