maandag 29 augustus 2011

Diagnose: Kanker - RadPlat prt 01

Vandaag was een vreemde dag.

Dhariël werd omstreeks 17:30 uur door zijn moeder Jenny opgehaald, we hadden net daarvoor een pizza gegeten.
Zowel Coby als ik hadden de hele dag het gevoel alsof je een toilet op kon blazen.....

Zenuwen, de een heeft ze, de ander krijgt ze, en sommigen zou je ze wensen...

Wij hebben ze gekregen. Opgebouwd uit de bezoeken aan het AvL, de operatie, de wetenschap van het vervolgtraject, de aankomende RadPlat behandeling.
En tsja, vandaag is dan de dag....



De dag? hoor ik je bijna zeggen....

Ja, voor ons, voor mij in het bijzonder, is dit de dag dat de RadPlat behandeling start met het voorspoelen van mijn nieren. Deze behandeling is noodzakelijk, geen behandeling is geen optie.

Maar wel deze behandeling volgen geeft bij aanvang geen antwoord op mijn vragen: "Heb ik over 7 weken geen kanker meer, als ik het nog wel heb, hoelang heb ik dan nog te leven, of ga ik snel dood"....

De behandeling is dus noodzakelijk, en voor ons voelt de aanvang van de behandeling als de dag. Als blijkt dat ik na de behandeling niet schoon ben, is het voor de artsen koffiedik kijken zonder koffiedik.

Om 18:00 uur werd ik opgehaald door de taxi, en nadat er op nog 2 adressen mensen opgehaald waren, ging de rit richting Amsterdam.
Om 19:15 uur was ik in het AvL, waar broeder Harry alle spoel middelen al klaar had gelegd op mijn kamer.
Eerst nog een cappucinootje, vervolgens mijn kastje ingericht met positiviteit:


Je moet er iets van maken, een ziekenhuis kamer is nu eenmaal niet de meest aantrekkelijke kamer om in te slapen....


Note: raam kijkt uit op beton, woest aantrekkelijk dus [NOT]



Ik hou niet van afkorten, Dhar!  [spreek uit: Daar]

Nadat het infuus rond 20:30 uur aangebracht is, heb ik mezelf geinstalleerd en ben ik toch wel [heel] blij met het medium internet! Met Internet ben je weliswaar ver weg, maar toch ook weer heel dicht bij!

het is inmiddels 00:10 uur geweest. rond 04:00 uur wordt er een nieuwe zak Natriumchloride van 1ltr geplaatst, ik hoop dat ik dat niet merk! :)

Tot de volgende update!

tussentijdse berichten kun je vinden via twitter: http://www.twitter.com/lam4you


LaterZz!


2 opmerkingen:

  1. Hoi Martin,
    Ben net wakker geworden en kijk op de wekker 1.30 uur. Denk aan je en wat je allemaal te wachten staat de komende weken. Probeer weer in slaap te komen maar het lukt me niet dus ga ik er uit (2.20 UUR)om een kopje thee te zetten, eet ook stiekem Marjan haar reuze bokkenpoot op die ze was vergeten vandaag op te eten. Zoals je ziet daarna de computer op starten om te kijken of je weer wat geschreven hebt.Ik vind het trouwens echt ongelofelijk knap dat jij op deze manier iedereen op de hoogte houdt. En ja hoor daar staan de eerste foto's en gedachten van jou al geschreven in je blog. Martin we leven met je mee gozer en kunnen alleen maar hopen dat je deze strijd gaat winnen.Helaas zijn er geen andere mogelijkheden. Sterkte en tot snel.
    andre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Andre,

    dank voor je reactie, ik hoop overigens dat je de ruzie met Marjan om die Bokkepoot al weer bij gelegd hebt...

    Zoals je al aangeeft, er is momenteel geen andere mogelijkheid, dan dit allemaal te ondergaan....

    Liefs voor jullie
    Martin

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter!

Groet,
Martin Dhamarco