vrijdag 2 september 2011

Diagnose: Kanker - RadPlat prt 04

Alweer twee dagen geleden was het laatste bericht wat ik online gezet heb, en wat is er in mijn beleving ook alweer veel gebeurd in die twee dagen!

Het meest bevreemd mij de lichamelijke schommelingen, en dan met name de schommelingen tussen zin en geen zin. Ik mag normaliter graag eten, en een glas drinken kun je alijd wel aan mij kwijt....
Nu heb ik het ene moment zin in een lekker hapje, het volgende moment moet ik er niet aan denken!

Daarnaast is het vermoeidheid wat ik ervaar.... ongelooflijke vermoeidheid.
Nu is het wel zo, dat ik de afgelopen 3 maanden ontzettend slecht heb geslapen, en sinds ruim twee dagen heb ik geen koffie meer gedronken, alleen de geur al......


De Chemo [cisplatine] is zoals ik eerder aangegeven heb, maandag ingebracht, en vervolgens door het naspoelen weer zo veel mogelijk mijn lichaam uitgewerkt.
De dagelijkse bestralingen lijken al wat routine te krijgen, alleen geld ook hier, dat het heen en weer reizen ontzettend vermoeiend is. De bestraling zelf neemt hooguit 15 min. in beslag, dat mag geen naam hebben.

Vandaag zal ik de 5e bestraling ondergaan, en heb er dan vervolgens nog 30 te gaan.
Hoewel ik me echt wel beter heb gevoeld, mag ik tot op dit moment niet klagen. Ik heb een steen op mijn maag liggen, die nog niet weet welke kant hij op gaat vallen.

Van belang voor mij, en daarmee bedoel ik vooral mijn nieren, is het zaak dat ik voldoende vocht naar binnen werk. Dat is nog even zoeken, want een waterdrinker ben ik nooit geweest, cola stond me niet echt aan, en bier is geen optie! :)

Het is gewoon even zoeken, maar zoals ik al begon, het nadeel van dit alles, zijn de schommelingen.
Probeer maar eens een balans te zoeken als je het ene moment zin hebt in een banaan, en het volgende moment walg je ervan....

Ik ga me nu voorbereiden op de laatste rit deze week naar Amsterdam. Dan is het weekend, maar deze zal niet zo zijn zoals ik mij een weekend voorstel.....

....ach, ik haal het allemaal nog wel in, wacht maar! :)


LaterZz!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!

Groet,
Martin Dhamarco